„Чистият диамант по съвършен начин отразява Светлината.Чистотата е условие за всички постижения.Само чистият прекрачва портите на Висшето Знание!
„Чистият диамант по съвършен начин отразява Светлината.
Чистотата е условие за всички постижения.
Само чистият прекрачва портите на Висшето Знание! Ученикът трябва да бъде чист. – Чист всякога! Няма по-велико нещо за ученика от чистотата в света!“
„Младата фиданка се излага на бурите, за да се кали и заякне в мощен дъб!
Ученикът трябва да преживее известни терзания, за да стане по-силен, да се издигне над тях и да разбира нещата правилно.“
„Физическият свят за ученика е място само за учение, а не и за забава.
То прави живота му пълен, красив и радостен.
Само учението дава съдържание на живота му.
И само служението осмисля живота му.
Ученикът минава само през физическия свят; той не се спира там.“
„Ученикът трябва да се вслушва в своята интуиция и да пази първата мисъл, която му идва. Тя ще го заведе в пътя, където няма разбойници.“
„Ученикът не трябва да боледува. Той трябва да гледа на болестите като на възпитателно средство, с които природата уравновесява силите на организма.
Любовта изключва всяка болест. Тя е носителка на изобилния Живот.
Болният, потопен в Божията Любов, може да оздравее моментално!“
„Ученикът трябва да разбира от природна медицина. Лечебни фактори са: храната, водата, въздухът и светлината. Слънчевите лъчи, възприети с Любов, са най-лечебния сок за тялото. Те действуват успокоително на душата, ободрително на Духа.
Ученикът се лекува и чрез повдигане на мислите и чувствата си.
Той се лекува и чрез молитва, а в някои случаи с пост и молитва.“
„Ученикът не е длъжен да дава отчет на хората. Той, преди да постъпи тъй или иначе, трябва да се съобразява с Божиите закони и наредби.“
„Ученикът почва работата от там: как седи работата му пред Бога, а не пред хората и общественото мнение. Това е истинският морал в живота на ученика.“
„В отношенията си учениците трябва да спазват следното: услуга за услуга, а не за пари.
Парите могат да развалят човека. Те носят друг образ, а чрез услугата ученикът ще предаде и приеме образа на Любовта.
Бъдещата разменна монета ще бъде приятелството!
Бъдещата разменна монета ще бъде Любовта!“
COMMENTS