Лъжите в учебната програма

„Отнемете на един народ историята и само след едно поколение този народ ще стане стадо, готово да бъде командвано и безропотно да следва този, който м

„Отнемете на един народ историята и само след едно поколение този народ ще стане стадо, готово да бъде командвано и безропотно да следва този, който му нареди какво и да било.“

Йозеф Гьобелс, министър на пропагандата в правителството на Хитлер

 

„Ако се чудите как може да унищожите тихо и кротко един народ, без да вдигате много шум, нямате нужда от специално упътване. Просто трябва да си набавите български учебници по история. Те ще ви покажат как последователно, акуратно и методично можете да заличите хилядолетна история, култура и идентичност, като превърнете носителите на тези ценности в аморфна маса без самосъзнание.“

Костадин Костадинов

директор на регионалния исторически музей в Добрич

 

“Би било по-добре да не знаем толкова много неща, отколкото да знаем толкова много неща, които не са верни.”

Феликс Окое

 

„Историята щеше да бъде нещо прекрасно, ако беше вярна.“

Лев Толстой

 

“Американската история е по-дълга, по-внушителна, по-различна, по-красива и по-ужасна, отколкото всичко, което някога е казвано за нея.”

Джеймс Болдуин

 

Прикриването на историческата истина е престъпление срещу народа.

Петро Григоренко

 

„Смешна философия е да се мисли, че историята показва пътя на човечеството. Историята показва само безпътието на съвременното човечество.”

Учителя

 

„Цар Симеон водил продължителни войни с Византия, но те не оставили трайни следи в българското минало.“

Из учебник за 3-ти клас по „Човек и общество“, изд. „Просвета“, стр. 48

 

Интересно защо са го наричали Велики, като не е направил нищо особено…

Пак в същия учебник, по който се е преподавало в училищата от 2004г. до 2014г., четем за Васил Левски:

„Той създал комитети за подготовка на общо въстание… но полицията заловила Апостола и съдът го осъдил на смърт. Присъдата била изпълнена в покрайнините на София.“ (стр. 66)

Толкова по въпроса, за обесване не се споменава. Защо е бил апостол и на какво, също не е ясно. Не е ясно и какво престъпление е извършил, та полицията го е гонила, но щом го е заловила и осъдила, престъпник ще да е бил, без съмнение. Поне според учебника…

Ето така се изгражда робско поведение – като се представят героите като примери, на които в никакъв случай не трябва да подражаваме, а да ходим като послушно стадо след злодеите, накъдето и да ни поведат.

И пак в този учебник, на стр. 68, четем още по-смайващи факти от нашата история: От там научаваме, че Априлското въстание е съпроводено с протести в САЩ! Да, няма грешка – Америка се вдигнала на протест! Ето и точния цитат:

„Хората в Западна Европа, Съединените щати и Русия протестирали срещу султанската власт.“

Смятам, че тези няколко примера са повече от красноречиви – още повече че са по предмет, който се изучава в най-голямата степен по учебника и без практически занимания…

Очевидно лъжите вече са официална политика и в образователната система. Целенасоченото фалшифициране на историята в локален и глобален план и поддържането на определени заблуди в тази област е мощно средство за манипулиране на обществото. Когато притежаваш пълен контрол върху образователната система и медиите, а много от хората на науката са конформисти, това никак не е трудно да бъде осъществено. Както кратко, но точно го е описал Дж. Оруел в книгата си „1984”: „Който контролира миналото, контролира бъдещето. Който контролира настоящето, контролира миналото!”

Ограничаването на достъпа до информация от независими източници и такива, които изразяват неудобно или противоположно на официалното мнение и становище, е изпитано средство за промиване на мозъци и налагане на дадена политика или идеология. Когато на ума е предствена само една гледна точка (която освен това често е тенденциозно подбрана) и няма база за сравнение, човек не може да осмисли проблема рационално и да вземе правилно решение. Само този, който го е страх, че истината може да излезе наяве, използва средства, чрез които да заглуши гласа на инакомислещите.

Паметта на народите за тяхното минало е опасна за глобализма. За да просъществува той, трябва да бъде изтрито националното чувство. На един семинар проф. Волф Липинис от Германия дори заяви, че историята трябва да бъде забравена, когато искаме да постигнем определени политически цели.

А нека сега прегледаме няколко примера и от учебниците по биология…

Днес еволюционната теория е широко разпространен начин на мислене. В много държави на света тя оказва голямо влияние в редица области на живота. В повечето училища и университети еволюционната теория се представя и преподава като наука, като по този начин формира мирогледа на цели поколения.

В противоположност на нея библейското учение за сътворението се представя като легенда или средновековен ненаучен начин на мислене, който се приема и поддържа само от религиозни и необразовани хора.

Ето какво още пише на стр. 111 в учебника по биология на Б. Ботев и сътр.:

„На четвъртия месец от развитието си човешкият плод прилича на зародиша на човекоподобна маймуна и е изцяло покрит с косми.“

Това е лъжа и всеки гинеколог може да го потвърди. Жалко е, че се допускат такива нелепости официално, съзнателно и безотговорно да се изучават от младите хора като „истини“ на еволюцията. И върху тях се изграждат теории и учения, в които после народът вярва доживот само защото в учебника така е пишело…

Умишлено системата на обучение е изградена върху три важни принципа:

  1. Формиране на атеистичен (безбожен) начин на мислене.
  2. Подценяване достойнството и отговорността на човека пред един по-висш авторитет. Човекът се разглежда като високоразвито животно.
  3. Изработване на биологично-еволюционистична „ценностна“ система, основаваща се на правото на силния.

Дарвиновата идея за „оцеляването на силния и по-приспособения за живот“ стимулира по безмилостен начин егоизма и властолюбието на човека и стана съпричастна към ужасяващите плодове на 20-и век – расизъм, омраза, насилие, безотговорност, упадък на моралните ценности и т.н.

Учебната програма става все по-скандална и анти-хуманна, като системно е повод родителите да не желаят да пращат децата си на училище, заради неприемливо съдържание на учебниците! Нещата са дотолкова подменени, изкривени и поднесени по такъв начин, че става ясно за целенасочената атака върху духовното формиране и развитие на децата! И тази антихристска тенденция на МОН се задълбочава и засилва от година на година.

Но винаги може да става по-зле: Според скорошна публикация в Natural Society биотехнологичните гиганти Monsanto и Dow са изготвили учебник за часовете по земеделие и естествени науки, чрез който децата и юношите да бъдат индоктринирани, че генно-модифицираните храни „подобряват здравето на човека“ и „помагат за опазването на околната среда“.

COMMENTS